luni, 3 august 2009

What I am...


Sunt o fata.
Am 17 ani.
Sunt la liceu in clasa a 11a.
Este inutil sa va fac o descriere fizica, cei care ma cunosc stiu ca acest blog este al meu si stiu cum arat, iar cat despre cei care nu ma cunosc, nu ma vor cunoaste niciodata.
Caracterul meu...
Poate o sa reusiti sa captati cate ceva citind articolele ce vor urma.
Sunt la fel ca toti ceilalti.
Si eu imi pun intrebari despre tot si fac parte din categoria celor carora nu le este rusine sa se impuna.
Seara ma gandesc si adorm tarziu.
Noaptea visez si dimineata ma trezesc cu o gaura neagra de vreo 7 ore in cap care corespunde celor 7 ore dormite.
Sa continui prezentarea sau nu...
Stiu ca e un mare blabla si nu va intereseaza.
Oricum ma opresc aici pentru ca totusi sunt pe net si nu e un jurnal intim incat sa-mi povestesc toata viata.
Nu v-ar ajuta cu mult.
Articolele nu vor reprezenta decat 10% din personalitatea mea si nu vor fi decat niste sinteze simple despre cea ce gandesc eu despre un subiect sau altul.
Stiind ca gandurule mele sunt destul de confuze in mare parte a timpului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu